serious shit.

Idag fick jag höra att 'life is a bitch, then you die'. Jag tyckte de var ett bra sätt att beskriva livet konstigt nog. Men tänk efter lite, om livet hade varit din bästa vän hade de inte varit lika kul eh. En dans på rosor kan vara roligt ett tag.. men inte hela tiden. Man behöver en lite bitch som slår en här i livet. Så man får kämpa och uppskatta se små underbara stunder (: elle egentligen tycker jag ingenting jag sitter bara och hittar på en massa tok. tyckte bara de var roligt att skria 'life is a bitch, then you die' haha.

Kommentarer
Postat av: Jag

Jag skrev det bara för att Jimmy hade sagt de.. och jag kunde inte sluta tänka på honom eller de han hade sagt.. så gick runt och tänkte de. och ville ändå inte säga de till någon ( att det var han som hade sagt de och jag tänkte på honom heller..) Han var hemlig.

2010-12-10 @ 18:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0